|
|
|
|
|
|
|
|
צוות Jobnews מחכה
להערות והארות
לשיפור השירות שלך
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תוצאות החיפוש - דרושים : אדמיניסטרציה, דרום, חברת השמה / כ"א |
נמצאו 16 תוצאות, החיפוש ארך 0.09 שניות |
|
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
פקיד /ת לוגיסטיקה / שירות
משרה בלעדית ל Jobnews
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/02/2019
|
|
משרה 1: פקיד / ת מחלקת לוגיסטיקה: ---------------------------------------------------------- לחברה מובילה באזור תעשייה בלוד, דרוש /ה פקיד /ת לוגיסטיקה בעל /ת ניסיון קודם בתפקיד דומה. התפקיד כולל: מעקב יומי לגבי האספקות שבוצעו והתאמתם לתעודות המשלוח מול הלקוחות, קבלת הזמנות מלקוחות החברה. -נדרש ניסיון בתוכנת פריורטי- חובה. -חובה רכב לצורכי הגעה עצמאית. -נא ציין בגוף המייל ’אדמינ’- לוגיסטיקה’. -חובה לציין בגוף המייל דרישות שכר, פניות בלא ציון דירותש שכר לא תענינה.
דרישות: משרה 2: פקיד /ת מחלקת שירות: ------------------------------------------------------ לחברה מובילה, באזור התעשייה הצפוני בלוד, דרוש /ה פקיד /ת שירות בעל /ת ניסיון מוכח בשירות לקוחות, יכולת תפקוד תחת לחץ , יכולת ביטוי והעברת ידע ומידע ללקוח, מענה טלפוני ללקוחות החברה. - נדרש ניסיון בתוכנת פריורטי- חובה. -נא לציין בגוף המייל ’אדמינ’ - שירות’. -נא לציין בגוף המייל, דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה!
|
מס' משרה: 1
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת מנכ"ל.
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/02/2019
|
|
למפעל תעשייתי באזור אשקלון, דרוש/ה: מזכיר/ת מנכ"ל. משרה מלאה, א-ה, 8.00 - 17.00. ניהול יומן, תיאום פגישות, ארגון ישיבות, בנית מצגות והכנת החומר לישיבות,מענה טלפוני, תיוקים, טיפול בפרויקטים אדמיניסטרטיביים וביצוע מטלות משרדיות. דרישות: תואר ראשון – יתרון משמעותי. ניסיון במזכירות לפחות 3 שנים. שליטה מלאה באופיס. ניסיון בניהול יומן OUTLOOK מרובה משימות - חובה! אנגלית ברמה טובה (דיבור ותכתובת). ניסיון בבניית מצגות POWER POINT - יתרון מגורים - אשקלון והסביבה הקרובה.
קורות חיים יש לשלוח לעידן- ytaron@ytaron.co.il אתר אינטרנט- www.ytaron.co.il חפשו אותנו בפייסבוק- www.facebook.com/ytaron.enoshi
|
מס' משרה: 2256
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני - לא סלולר
משרה בלעדית ל Jobnews
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/02/2019
|
|
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות בנוגע לבירורי חשבוניות, חיובים/זיכויים של לקוחות החברה * משרה מלאה, א-ה 8:00-17:00 * תנאים טובים למתאימים ניסיון בשירות - יתרון * בגרות מלאה * יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. * אנגלית ברמה טובה (יכולת ניהול שיחה) קו"ח ל cvunihr@gmail.com
|
מס' משרה: שירות לקוחות
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
פקיד/ת מחסן
משרה בלעדית ל Jobnews
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/11/2018
|
|
לחברה לוגיסטית אזור רחובות - יבנה דרוש/ה פקיד/ת מחסן. תיאור: אחראית לביצוע כל משימות המחסן במערכת המידע ע"פ נהלי העבודה : קליטות, וויסותים , ניפוקים , העברות בין מחסנים, התאמות מלאי ,הפקת מאזנים , המרת מקט"ים וכו' הכרת רמת השרות מול הלקוח. אחראית על דיווח .
דרישות:ניסיון של שנתיים ומעלה בעבודה על מערכות מידע של ניהול מלאי.
שעות עבודה: 7:30-17:00 + ש.נ. + שישי. נייד/ת עם רכב - חובה!!!
|
מס' משרה: 2
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת מנכ"ל וחברה.
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/11/2018
|
|
לחברה ליבוא ושיווק מוצרי צריכה באזור רחובות, דרוש/ה:
מזכיר/ת מנכ"ל וחברה.
א-ה, 8.00 - 17.30 , גמישות לשעות נוספות.
שרותי מזכירות למנכ"ל והנהלת החברה. ניהול יומנים של המנכ"ל ומנהלים נוספים. טיפול בנסיעות לחו"ל, ניהול תקציב רכש משרדי, טיפול בדואר, השתתפות בישיבות הנהלה והכנת סיכומי ישיבות.
דרישות: ניסיון של 3 שנים לפחות כמזכירה בכירה בחברה גדולה תואר ראשון - יתרון רכב להגעה - חובה אנגלית ברמה גבוה, דגש על שיחה וכתיבת מיילים. ניסיון בניהול יומנים ב- OUTLOOK.
קורות חיים יש לשלוח לעידן- ytaron-enoshi@013.net אתר אינטרנט- www.ytaron.co.il חפשו אותנו בפייסבוק- www.facebook.com/ytaron.enoshi
|
מס' משרה: 2225
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מתאם/ת נסיעות חו"ל.
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/11/2018
|
|
למפעל יצרני באזור השפלה, דרוש/ה:
מתאם/ת נסיעות חו"ל.
משרה זמנית ל 5-6 חודשים !!!!! משרה מלאה - א-ה, 8.00 - 17.00 חייב רכב להגעה עצמית !!! אחריות על סידור כל הנסיעות של העובדים והאורחים של המפעל, עבודה מו"ל משרדי נסיעות, בתי מלון בעולם ובארץ, חברות להשכרת רכב. משא ומתן על מחירים ותנאים, מעקב תשלומים ובדיקת חשבוניות.
דרישות: משרה זמנית ל 5-6 חודשים !!!!! חייב רכב להגעה עצמית !!! ניסיון בארגון נסיעות לחו"ל, ניסיון באדמיניסטרציה/מזכירות אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה, הבנת הנקרא) שליטה מצוינת באקסל ואאוטלוק.
קורות חיים יש לשלוח לורד- vered@ytaron.co.il אתר אינטרנט- www.ytaron.co.il חפשו אותנו בפייסבוק- www.facebook.com/ytaron.enoshi
|
מס' משרה: 2240
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דייל/ת שירות להרצליה
משרה בלעדית ל Jobnews
חברת השמה
|
ת. עדכון 21/03/2015
|
|
לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש/ה דייל/ת שירות להרצליה. התפקיד כולל: שירות לקוחות פרונטאלי, אדמיניסטרציה שוטפת, פתיחת כרטיסי לקוח, עבודה שוטפת מול סניפי החברה. דרישות- ניסיון בשרות לקוחות, אדמיניסטרציה, רישיון נהיגה, אנגלית ברמה גבוהה, רמה אישית גבוהה, שירותיות, ראש גדול. משרה מלאה, שכר גבוה ואפשרויות קידום בחברה.
|
מס' משרה: 4321
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דייל/ת לפ"ת
חברת השמה
|
ת. עדכון 02/09/2014
|
|
לחברה מובילה דרוש/ה דייל/ת השכרה לפ"ת התפקיד:אדמיניסטרציה שוטפת, מתן מענה פרונטאלי וטלפוני ללקוחות הנכנסים לסניף ורוצים לשכור רכבים. עבודה על מחשב, כוללת פתיחת קופות, דוחות, מכירת ביטוחים נלווים, שירות לקוחות, אדמיניסטרציה. דרישות: חובה - בגרות מלאה, אנגלית ברמה טובה עם יכולת עבודה על תוכנה, שהיא כולה באנגלית. חובה - רישיון נהיגה מעל שנתיים. יכולת מתן שירות, אוריינטציה מכירתית, סבלנות. משרה מלאה: 6 ימים בשבוע, בימים א'-ה' 8:00-18:00 וימי ו' 8:00-14:00. אפשרויות קידום בחברה
|
מס' משרה: 7454
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
פקידי ביטוח אלמנטארי
חברת השמה
|
ת. עדכון 02/09/2014
|
|
דרושים נציגי שירות לקוחות בתחום הביטוח אלמנטרי לעבודה בת"א.חובה ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד נציגת תביעות וביטוח אלמנטרי, יציבות תעסוקתית טובה, יכולת להתמודד במצבי לחץ, יכולת התמודדות עם תלונות. עבודה במשרה מלאה: א' - ה' 08:00-16:00 שכר ותנאים מעולים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.
|
מס' משרה: 1
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
פקיד/ת קבלה
חברת השמה
|
ת. עדכון 02/09/2014
|
|
דרוש/ה פקידת קבלה לרשת רפואית מובילה לעבודה בסניפים ת"א, ראשל"צ, השרון וירושלים. התפקיד כולל פתיחה וסגירת הסניף, מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות הסניף, קבלת לקוח חדש ושרות ללקוחות קיימים, תיאום תורים, ניהול יומני רופאים, הכנת טפסים לקבלות קהל, הכנסת נתונים למחשב, ניהול מלאי, עבודה מול ספקים, גביית כספים וסגירת קופה, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, עמידה ביעדי מכירות. חובה תקשורת בינאישית גבוהה, יצירת קשר מהיר ואמין מול הלקוח, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אוריינטציה שירותית- אדיבות, סובלנות, אוריינטציה מכירתית. שעות עבודה: עבודה במשמרות 08:00-15:00, 15:00-21:00 + ימי ו'. שכר ותנאים מעולים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.
|
מס' משרה: 5004
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|