|
|
|
|
|
|
|
|
צוות Jobnews מחכה
להערות והארות
לשיפור השירות שלך
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תוצאות החיפוש - דרושים : מכירות חומרה, חברת השמה / כ"א |
נמצאו 3 תוצאות, החיפוש ארך 0.04 שניות |
|
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
מנהל/ת מכירות אפריקה
חברת השמה
|
ת. עדכון 10/04/2015
|
|
תואר במנהל עסקים/תואר טכנולוגי, ו-3+ שנות ניסיון במכירת מוצרי תקשורת-חומרה-תוכנה ביבשת אפריקה, עבודה מול מפיצים ומול carriers מובילים, שליטה באנגלית, נסיעה פעם בחודש לפחות, ית' - רקע טכני, רקע בתקשורת, תואר שני במנהל עסקים, צרפתית/פורטוגזית
|
מס' משרה: car4
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת תיק לקוחות SME
חברת השמה
|
ת. עדכון 21/03/2015
|
|
דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח SME לחברת תקשורת מובילה לעבודה באזור המרכז. התפקיד כולל ניהול תיק לקוח והגדלת נתח המכירות ללקוחות עסקיים, יעוץ ללקוחות בכל תחומי ההתמחות של החברה (חומרה, אינטרנט, מב"ל ומרכזיות), שירות וטיפול בלקוחות הקיימים בתיק, אחריות כוללת על תיק הלקוח ושביעות רצון הלקוח, הגדלת נתח הלקוחות החדשים והשבחת לקוחות ע"י מכירת כל מוצרי החברה, טיפול בבעיות גבייה קיצוניות, ניהול ומעקב על תהליך הביצוע של המכירה חובה יכולת לימוד והבנה של מוצרי האינטרנט, VOICE, אינטגרציה ואבטחת מידע לשוק העסקי (עדיפות לבעלי רקע טכני קודם), עמידה ביעדי מכירות חודשיים אגרסיביים. חובה תואר ראשון רלבנטי, ניסיון בניהול תיק לקוח למגזר העסקי בתחום התקשורת וידע טכני במוצרי תקשורת נתונים ואבטחת מידע. שכר ותנאים מעולים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.
|
מס' משרה: 1015
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מהנדס/ת מכירות
חברת השמה
|
ת. עדכון 02/09/2014
|
|
לחברה רב תחומית מובילה בתחומה, דרושים מהנדסי מכירות! דרישות: השכלה – הנדסאי/מהנדס רצוי באחד מהתחומים הבאים מכונות/אלקטרוניקה/כימיה נסיון מוכח של שנתיים ויותר במכירות בתעשיות הללו! הבנה טכנית מצויינת!
|
מס' משרה: G-221523
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|