|
|
|
|
|
|
|
|
צוות Jobnews מחכה
להערות והארות
לשיפור השירות שלך
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תוצאות החיפוש - דרושים : OFFICE |
נמצאו 240 תוצאות, החיפוש ארך 0.15 שניות |
|
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
מזכירה אדמניסטרטיבית
מעסיק
|
ת. עדכון 22/10/2023
|
|
למשרד עורכי דין בתל אביב המונה 6 עו"ד, דרוש/ה מזכיר/ה לעבודה אדמיניסטרטיבית - Back Office.
התפקיד כולל: עבודה מול קהל, מתן מענה לפניות, שירות לקוחות וכיו"ב.
דרוש ניסיון קודם ממשרד עורכי דין של לפחות 3 שנים - חובה
שליטה בתוכנת "אופיס" - חובה.
שליטה ב"נט המשפט" - חובה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
העבודה מעניינית ומגוונות בסביבה נעימה.
משרה מלאה: ימים א'-ה', תנאי שכר הולמים
יש לשלוח קורות חיים לכתובת: carmi@bustanai-adv.co.il
|
מס' משרה: 1
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת תחום אונליין לרשת אופנה
חברת השמה
|
ת. עדכון 22/10/2023
|
|
למרלו"ג רשת אופנה ארצית הממוקם בחולון דרוש/ה מנהל/ת תחום האונליין בלוגיסטיקה.
התפקיד כולל:
-הגדרת תהליכים,שיטות ונהלים הלוגיסטיים והתפעוליים של מערך האונליין.
-אחריות וניהול מנהלי צוותים ועובדי מערך האונליין (ליקוט הזמנות, מיון, אריזה ושילוח, החזרי מלאי ועוד).
-מתן מענה ללקוחות החברה בממשק מול מחלקת שירות לקוחות והפצה.
-קביעת מדדי איכות ותפוקת ביצועים של צוות העובדים בהתאם למשימות, כולל הנפקת דוחות תקופתיים, ניתוח והסקת מסקנות.
-תיכנון כוח אדם בהתאם למשימות הצוות.
-טיפול בנושאי פרט ומשאבי אנוש בצוות
-עמידה במסגרת תקציב ומעקב אחר הוצאות.
דרישות:
-תואר ראשון – יתרון. עדיפות לתחומי לוגיסטיקה או תעשייה וניהול
-ניסיון קודם בניהול בתחום הלוגיסטיקה – חובה, יתרון להיכרות מתחום האונליין (E-commerce)
-ידיעת השפה העברית – חובה, רוסית ו/או אנגלית - יתרון
-שליטה בתוכנות הOFFICE בדגש על EXCEL - חובה, מערכות WMS - יתרון
-מנהיגות, בעל.ת אחריות ברמה גבוהה, ראייה מערכתית וגמישות מחשבתית, יכולת הפעלת שיקול דעת בזמן אמת ויחסי אנוש מצויינים.
משרה מלאה א-ה 7-16 בחולון (ימי שישי במקרים חריגים בלבד עפ"י צורך).
* משרה מס׳ #209323 מיועדת לגברים ונשים כאחד
|
מס' משרה: 209323
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: רכזת גיוס
חברה:
אימייל:
שלח קורות חיים
טלפון: 0526226857
פקס: 0526226857
|
|
|
|
|
רפרנט/ית גיוס
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
תיאור
לחברה מהמובילות בתחומה הממוקמת באזור שוהם דרוש/ה רפרנט/ית גיוס למשרה התחלתית.
**המשרה יכולה להתאים גם לבוגרי תואר ראשון המעוניינים להשתלב בעולם הגיוס ומשאבי האנוש**
במסגרת התפקיד:
• פתיחת משרות ועדכון מצב תהליכי הגיוס במערכת הגיוס הארגונית.
• סינון ומיון קורות חיים של מועמדים בהתאם לפרופילי משרות.
• ביצוע ראיונות טלפוניים עם מועמדים וכתיבת חוות דעת.
• זימוני מועמדים לביצוע ראיונות ולמרכזי הערכה.
• ניהול קשר שוטף וליווי מועמדים בתהליך הגיוס.
• ממשק ישיר אל מול מנהלי משאבי אנוש באתריה השונים של החברה הממוקמים בפריסה ארצית.
**קיימים מערכי הסעות מסודרים מאזורי פתח תקווה/אלעד לאתר החברה בשהם**
דרישות
• השכלה: תואר ראשון מתחום מדעי החברה/ התנהגות/ פסיכולוגיה/ משאבי אנוש- חובה
* אפשרי לבוגרי תארים נוספים בעלי מכוונות לעולם הגיוס.
• מכוונות לעולם הגיוס והאבחון- חובה
• שליטה טובה ביישומי מערכת ה- Office- חובה.
• ניסיון קודם בתפקידי שירות ומכירה- יתרון משמעותי.
• יכולת ניסוח טובה בע"פ ובכתב- חובה.
• נכונות לעבודה במשרה מלאה באזור שוהם.
|
מס' משרה: 1
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
רכז/ת תפעול אדמיניסטרטיבי/ת
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
לחברת הייטק בנתניה דרוש/ה רכז/ת תפעול כתמיכה לפעילות מרכז ההדרכה בחברה. **המשרה יכולה להתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות בעלי/ות ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה (ניתן גם מהשירות הצבאי). במסגרת התפקיד: • תפעול ימי הדרכה המתקיימים לעובדי החברה. • בדיקה והכנת חדרי מרכז ההדרכה. • זימון עובדי החברה לימי הדרכה וניהול מעקב אחר השתתפותם. • ליווי/קבלת המרצים ותיאום אישורי כניסה. • מעקב אחר נוכחות העובדים בימי ההדרכה. דרישות • בגרות מלאה- חובה! • שפות: אנגלית ברמה טובה מאוד • ניסיון קודם בתפקידים אדמיניסטרטיביים (ניתן גם מהשירות הצבאי). • יתרון משמעותי לבעלי/ות רקע צבאי בתפקידים אדמיניסטרטיביים. • ניסיון בעבודה עם מערכת ה- OFFICE (כולל ניסיון ב- Outlook) • זמינות לעבודה במשרה מלאה (7:30-16:45).
|
מס' משרה: 3
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
נציגי שרות וקלדנים
משרה בלעדית ל Jobnews
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
לחברת המוניות הגדולה בישראל דרושים נציגי שרות לקוחות .
מישרדנו ממוקמים ברחוב הברזל 26 רמת החייל תל אביב.
העבודה הינה במשמרות מתאימה גם לסטודנטים המאפשרת התפתחות אישית ומיקצועית
קורות חיים יש לשלוח למייל kastel.office@gmail.comאו בפקס 036993543
טלפון לפרטים נוספים ותאום 036991296
*שכר גבוה וגמישות במשמרות
|
מס' משרה: 1
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכירה לניהול משרד להחלפה לחל"ד
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
למשרד קטן בתחום פרסום ומיתוג מחפשים מזכירה להחלפה לחל"ד ל3-6 חודשים
מדובר בתפקיד רוחבי של אדמיניסטרציה שוטפת הכולל:
מענה טלפוני, תאום פגישות, טיפול בחשבוניות, דואר, תיוקים, הכנת מצגות
דרישות:
שליטה בתוכנות OFFICE
POWERPOINT - חובה
מיקום – ת''א, ליד קניון TLV
שעות עבודה א'-ה' 09-16
זמינות מ 1/2018
נא לשלוח קורות חיים למייל brand@2sh.co.il
|
מס' משרה: 01
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מנהל משרד - בק אופיס
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
לחברה פיננסית צעירה ומתפתחת דרוש/ה איש/ת בק אופיס
לניהול המשרד ומכירות
במסגרת התפקיד-
*הזנת נתונים למערכות שונות בארגון
*מתן תמיכה בכלל פעילויות המכירה של החברה
*טיפול שוטף בהסכמי לקוחות במערכת
*הבנה בסביבת נתונים רב מטבעית, דולר, שקל, יורו וכו'
*טיפול ,מעקב ובקרה על טרנזקציות מול הנהלת חשבונות
**התפקיד הינו זמני עם אופצייה ממשית לקליטה
דרישות
*נסיון עבודה עם מערכות ממוחשבת- חובה
*שליטה טובה בOFFICE- חובה
*אנגלית דיבור וכתיבה חובה
מיומנויות וכישורים:
* תקשורת בינאישית ברמה גבוהה מאוד
* דייקנות , סדר וארגון
* כושר תפקוד מעולה תחת לחץ
*יכולת תפעול מספר משימות במקביל
* יכולת התנהלות מול מספר גורמים במקביל
|
מס' משרה: 11350
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ה
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
תיאור:
דרוש/ה מזכיר/ה לחברה פרטית בירושלים עם ניסיון בהנהלת חשבונות וידע בתוכנות office - חובה.
היקף המשרה:
ימים א - ה
שעות 8:00 - 17:00
משרה לטווח ארוך
דרישות:
אחריות, חריצות, ראש גדול, קליטה מהירה.
|
מס' משרה: 1234
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
לחברה העוסקת בצמחי מרפא דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני ללא מכירות
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
לחברה בגליל המערבי העוסקת בצמחי מרפא דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני ללא מכירות, אפשרות למשרה מלאה או לחצי משרה. שכר גבוהה ותנאים טובים למתאימים. הכשרה תינתן למתאימים. שעות העבודה: 8:30-15:30. התפקיד כולל: מענה לשיחות נכנסות של לקוחות וטיפול בפניותיהם, רישום ומעקב אחר הפניות. הוצאת שיחות ללקוחות החברה (לא מכירות). דרישות: כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה, סבלנות, תודעת שירות גבוהה, אמינות, יכולת עבודה בתנאי לחץ , יכולת עבודה עצמאית ובצוות, היכרות טובה עם יישומי Office . - ניסיון בשירות לקוחות – יתרון משמעותי - שליטה בשפות נוספות – יתרון
**המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
|
מס' משרה: 1
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
ידע במערכות PC רשתות SQL
משרה בלעדית ל Jobnews
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
דרוש ידע במערכת WINDOWS ו SQL ,התקנות של תוכנות וציוד קצה . בנוסף מענה
HELP DESK ושליטה מרחוק על עסקים.
חובה נסיון קודם בתחום המחשבים.המשך
OFFICEֲֲ@IPOS.CO.IL
פרטים נוספים בטל 054-4734037
|
מס' משרה: 101
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|