|
|
|
|
|
|
|
|
צוות Jobnews מחכה
להערות והארות
לשיפור השירות שלך
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
מזכירה אדמניסטרטיבית
מעסיק
|
ת. עדכון 22/10/2023
|
|
למשרד עורכי דין בתל אביב המונה 6 עו"ד, דרוש/ה מזכיר/ה לעבודה אדמיניסטרטיבית - Back Office.
התפקיד כולל: עבודה מול קהל, מתן מענה לפניות, שירות לקוחות וכיו"ב.
דרוש ניסיון קודם ממשרד עורכי דין של לפחות 3 שנים - חובה
שליטה בתוכנת "אופיס" - חובה.
שליטה ב"נט המשפט" - חובה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
העבודה מעניינית ומגוונות בסביבה נעימה.
משרה מלאה: ימים א'-ה', תנאי שכר הולמים
יש לשלוח קורות חיים לכתובת: carmi@bustanai-adv.co.il
|
מס' משרה: 1
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכירה לניהול משרד להחלפה לחל"ד
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
למשרד קטן בתחום פרסום ומיתוג מחפשים מזכירה להחלפה לחל"ד ל3-6 חודשים
מדובר בתפקיד רוחבי של אדמיניסטרציה שוטפת הכולל:
מענה טלפוני, תאום פגישות, טיפול בחשבוניות, דואר, תיוקים, הכנת מצגות
דרישות:
שליטה בתוכנות OFFICE
POWERPOINT - חובה
מיקום – ת''א, ליד קניון TLV
שעות עבודה א'-ה' 09-16
זמינות מ 1/2018
נא לשלוח קורות חיים למייל brand@2sh.co.il
|
מס' משרה: 01
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכירה
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
שליטה ברוסית
|
מס' משרה: 23
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ה
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
תיאור:
דרוש/ה מזכיר/ה לחברה פרטית בירושלים עם ניסיון בהנהלת חשבונות וידע בתוכנות office - חובה.
היקף המשרה:
ימים א - ה
שעות 8:00 - 17:00
משרה לטווח ארוך
דרישות:
אחריות, חריצות, ראש גדול, קליטה מהירה.
|
מס' משרה: 1234
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכירת תפעול
משרה בלעדית ל Jobnews
חברת השמה
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
מזכירת תפעול:
התפקיד כולל מתן מענה אדמיניסטרטיבי למספר מנהלים במערך התפעול (מנהלי מחלקות ואגפים, מנהל א.איכות, מנכ"ל) ניהול יומנים, הכנת מצגות (עברית ואנגלית), ניהול תרשומות דיון בישיבות, מעקב משימות, ניהול ידע (תיוק, הפצת מידע וכד'). ניסיון אדמיניסטרטיבי בכיר (סמנכ"ל/ מנכ"ל), 5 שנים לפחות-חובה! מגורים בין נתניה לזכרון יעקב-חובה! ניידות-חובה! עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)-חובה! (שפות נוספות-יתרון) Excell+POWER POINT ברמה גבוהה! בגרות מלאה-חובה! תואר ראשון-יתרון משמעותי! יכולת טובה להניע ולתקשר עם עובדים. יכולת עבודה בסדר וארגון מופתי. יסודיות ושיטתיות, אמינות, דיוק, אסרטיביות, רצינות, תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואדיבות, יכולת עבודה בתנאי לחץ. יכולת לעבודה במשרה מלאה (8:00-16:30).
|
מס' משרה: 3014
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מזכיר/ה רפואית לחדרי ניתוח .
חברת השמה
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
לחברת שי מדיקל בסמוך לתל השומר (בין ר"ג לקריית אונו), דרוש/ה מזכיר/ה רפואית לחדרי ניתוח . התפקיד כולל : קבלת מטופלים, עבודה מול רופאים ומנתחים, ווידוי הגעה, מענה לטלפונים, גביית כספים. דרישות : ידע בחשבשבת – יתרון, ידע בתוכנות OFFICE, , ניידות חובה. משרה מלאה במשמרות ימי עבודה א'-ה' שישי לסירוגין שעות עבודה יינתנו בראיון. הכשרה קצרה במקום העבודה, נכונות לעבודה קבועה ולטווח ארוך. זמינות מידית, תנאי שכר טובים למתאים/ה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. הגיוס דרך חברת סי וי פול חינם וללא התחייבות.
|
מס' משרה: 52239
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מזכיר/ה רפואית לחדרי ניתוח
חברת השמה
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
לחברת שי מדיקל בסמוך לתל השומר (בין ר"ג לקריית אונו), דרוש/ה מזכיר/ה רפואית לחדרי ניתוח התפקיד כולל : קבלת מטופלים, עבודה מול רופאים ומנתחים, ווידוי הגעה, מענה לטלפונים, גביית כספים. דרישות : ידע בחשבשבת – יתרון, ידע בתוכנות OFFICE, , ניידות חובה. משרה מלאה במשמרות ימי עבודה א'-ה' שישי, שעות: משמרת בוקר 06:00-15:30 משמרת ערב 14:00-21:00 הכשרה קצרה במקום העבודה, נכונות לעבודה קבועה ולטווח ארוך. זמינות מידית, תנאי שכר טובים למתאים/ה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. הגיוס דרך חברת סי וי פול חינם וללא התחייבות. קורות חיים למייל: sarit@cvpool.co.il נא לציין מספר משרה 52239. או בטלפון מספר 9874*
|
מס' משרה: 52239
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ה משפטי/ת
מעסיק
|
ת. עדכון 30/06/2020
|
|
ניסיון של שנתיים מינימום במשרד עורכי דין. בעל/ת מוטיבציה גבוהה. ידע בעבודה מול מחשב ותוכנות משפטיות הגשת מועמדות דרך: support@works4u.co.il או ישירות באמצעות האתר www.works4u.co.il
|
מס' משרה: 2
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת משרד
חברת השמה
|
ת. עדכון 30/06/2020
|
|
לסופר מרקט בחולון דרוש/ה מנהלת משרד לניהול של החשבונות, אדמיניסטרציה והקלדת תעודות. ניסיון קודם בתחום הקמעונאות- חובה. ידע וניסיון בתוכנת קומקס- חובה. יתרון למנהל/ת חשבונות. מוסר עבודה ויכולת לעבוד תחת לחץ- חובה. ראשון עד חמישי, שעות 8:00-15:00. שישי לסירוגין. אפשרות לגמישות בשעות. קו"ח יש לשלוח למייל info23@cvpool.co.il פרטים נוספים בטלפון מספר 03-6207373 – לבקש את אורטל. נא לציין מספר משרה 19474.
|
מס' משרה: 19474
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית.
חברת השמה
|
ת. עדכון 30/06/2020
|
|
למשרד ברמת גן העוסק בהשקעות נדל"ן בארה"ב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית. המשרה כוללת: ניהול קשרי לקוחות עם משקיעים בחו"ל. קשר שותף ורציף עם השותפים בארה"ב, קביעת פגישות, ניהול לו"ז מנכ"ל החברה, ניהול שוטף של המשרד. דרישות המשרה: אוריינטציה עסקית ומכירתית, ניסיון מוכח בניהול אדמיניסטרטיבי יתרון משמעותי לרקע במשרד נדל"ן. חובה ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות . אנגלית ברמת שפת אם, התכתבויות במיילים, קשר עם לקוחות בחו"ל. אמינות, רצינות, אחריות, אדיבות, תודעת שירות גבוהה. משרה מלאה א'-ה' שעות 08:30-16:30 ישנה גמישות בשעות נוכחות במשרד. נכונות לעבוד מידי פעם בשעות ערב/לילה מהבית בשל הפרשי השעות עם ארה"ב. זמינות מידית הכרחית! תנאי שכר טובים למתאימ/ה.
|
מס' משרה: 19692
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|