|
|
|
|
|
|
|
|
צוות Jobnews מחכה
להערות והארות
לשיפור השירות שלך
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
מורים פרטיים
משרה בלעדית ל Jobnews
מעסיק
|
ת. עדכון 11/11/2018
|
|
דרושים מורים, אקדמאים או סטודנטים בעלי ניסיון בהדרכה ושיעורים פרטיים השיעורים הפרטיים מועברים לתלמידי בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים, התיכונים וכוללים הכנה לבחינות הבגרות. באזורים: השרון , מרכז , והשפלה המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד קורות חיים ניתן לשלוח למייל - Office.PrivateLesson@gmail.com או לפקס- 09-7682254 אתר- www.privatelesson.co.il
|
מס' משרה: 126
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
חונכים וחנכות
מעסיק
|
ת. עדכון 21/03/2015
|
|
לחברה למתנ"סים דרושים/ות
חונכים/ות- מורים/ות
סטודנטים/יות שנה ג', אקדמאים/ות ו/או בעלי תעודת הוראה לחינוך יסודי , חינוך על יסודי וחינוך מיוחד.
העבודה פרטנית ו/או בקבוצות קטנות, מתקיימת בשעות אחה"צ, עם ילדים ובני נוער מהמגזר הערבי באזור ת"א- יפו, בת- ים, חולון, פ"ת, נתניה, חדרה, אור עקיבא.
למשרה דרושים חונכים /מורים דוברי ערבית ברמת שפת אם
וחונכים/מורים שאינם דוברים את השפה הערבית.
תנאים טובים למתאימים!
לפרטים נא לשלוח קו"ח בפקס עבור שרה/יוספה/אילונה
03-5038077
במייל-ilonaberlin@gmail.com
נא לציין מספר זהות על גבי קו"ח
|
מס' משרה: 100
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה להדרכת ילדים בנושא עזרה ראשונה
משרה בלעדית ל Jobnews
מעסיק
|
ת. עדכון 02/09/2014
|
|
דרושים מדריכים כריזמטיים וסוחפים להעברת הדרכות בנושאי עזרה ראשונה, רפואת חירום, החייאה והתנהגות במצבי חירום. ההדרכות מיועדות לילדים ובני נוער.
בעלי תעודת פרמדיק, מע"ר או חובש מוסמך בעלי ניסיון בהדרכת עזרה ראשונה - יתרון בעלי ניסיון בהדרכה (צבא, תנועת נוער וכד') - חובה
משרה חלקית - מתאים לסטודנטים לאזורים – פתח תקווה, תל אביב.
קורות חיים לדואר אלקטרוני - meyshar1@gmail.com משרה 411
|
מס' משרה: 411
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|