דרושים | חיפוש משרות | Jobnews
לוח דרושים חינמי

לוח דרושים חינמי שעובד בשבילך

דרושים-חדשות
שירות לקוחות
קישורים ממומנים
שלום אורח, , 36603 משרות עדכניות
הכוונה מקצועית בעזרת גרפולוגיה

"מה אתה רוצה לעשות כשתהיה גדול?" היא אחת השאלות שכולנו נשאלים בשלב זה או אחר של החיים. אך כאשר אנו
מגיעים לשלב בו אנו באמת צריכים להחליט על הכיוון אליו נפנה – רובנו נתקלים בפרשות דרכים מסובכות.

חלקנו יודעים עוד מגיל צעיר במה אנו מתעתדים לעסוק, אבל עבור השאר, שאלת הקריירה והעיסוק יכולה להדיר שינה כאשר מתלבטים בעתיד המקצועי או אפילו להפוך את החיים לתפלים ואפורים כאשר עוסקים בעבודה שלא אוהבים.
בסופו של דבר, מקום העבודה שלנו הוא המקום בו אנו מבלים את מרבית שעות היממה. כולנו תלויים במקום העבודה שלנו ולכן קריירה שאוהבים היא דבר קריטי לחיים מאושרים ומלאים.

בין אם אתם עוד בשלב התחלתי בו כל האפשרויות פתוחות בפניכם ובין אם מצאתם את עצמכם באמצע החיים "תקועים" בעבודה שלא מספקת אתכם ולא גורמת לכם לאושר – זה הזמן לשקול הכוונה מקצועית בעזרת גרפולוגיה .

הכוונה מקצועית בעזרת ניתוח גרפולוגי היא מדויקת, ממוקדת ומעמיקה
כתב היד שלנו הוא "ראי הנפש". ניתוח גרפולוגי של כתב היד מאפשר התבוננות מעמיקה אל תוך נבכי נפשו של הכותב תוך חשיפה מדויקת של מרכיבי אישיותו: מעלותיו, מגבלותיו, איכויותיו וכישוריו הספציפיים.

בדיקה גרפולוגית מקצועית של כתב היד חושפת את הפער בין מי שאנחנו באמת לבין מי שאנחנו חושבים שאנחנו – ולכן מעסיקים רבים בוחרים לבחון את העובדים הפוטנציאלים שלהם באמצעות בחינת כתב יד גרפולוגית.

כיצד מתבצעת הכוונה מקצועית גרפולוגית?
הכוונה מקצועית גרפולוגית כוללת ארבעה שלבים שונים:
1. תחילה נערך מפגש ראשוני עם הגרפולוג – במפגש זה מתבצע תאום ציפיות ומוסבר תהליך ההכוונה. לאחר מכן תתבקשו למלא טפסים שונים על מנת שהגרפולוגים יוכלו לנתחם.
2. בשלב זה מתחילים הגרפולוגים את עבודת הניתוח על כתבי היד – במכון הגרפולוגיה שלנו, עובדים על כל כתב יד לפחות שלושה גרפולוגים שונים. הגרפולוגים לא מקבלים אף פרט מזהה של הכותב/ת על מנת להבטיח פרטיות מלאה וניתוח אובייקטיבי ומדויק.
3. אחרי הניתוח נערכת פגישה שנייה עם הגרפולוג – בפגישה זו נפרשים בפניכם ממצאי הניתוח הגרפולוגי ומוסבר לכם מהן התכונות או הכישורים הבולטים שלכם ומכאן, מהם המקצועות שיתאימו לכם יותר ומהם המקצועות שמומלץ לכם לוותר עליהם.
4. במהלך ההכוונה הגרפולוגית לעיתים תרגישו "מוצפים" במידע. משום כך, אנו ממליצים להקליט את הפגישה על מנת שתוכלו להיעזר בתובנות החדשות שקיבלתם בכל עת. בנוסף, אנו נשמח לענות על שאלות נוספות שיעלו במהלך התקופה לאחר הייעוץ – תוכלו לרכזם ולשלוח אותם למכון הגרפולוגיה על מנת שנוכל לעזור לכם לעבד את התובנות שנלמדו בפגישת הייעוץ.

"חנה קורן - מכון לגרפולוגיה" נוסד ב-1976 על ידי חנה קורן, מהגרפולוגיות המובילות בארץ ובעולם. המכון מעניק שירותי הכוונה מקצועית וייעוץ קריירה על בסיס ניתוח גרפולוגי מעמיק ומדויק. בין לקוחותינו נמנים חברות מסחריות גדולות, משרדי ממשלה, בנקים ועסקים גדולים וקטנים כאחד. אתר הבית: www.annakoren.co.il ניתן ליצור קשר במייל: info@annakoren.co.il



הסבה לקוד: אתר תדמית בשיתוף: שיעורי בית