|
|
|
|
|
|
|
|
צוות Jobnews מחכה
להערות והארות
לשיפור השירות שלך
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
|
[r4]
|
מס' משרה: [r3]
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
עבור: [r5]
חברה: [r6]
אימייל: [r0]
טלפון: [r8]
פקס: [r9]
|
|
|
|
|
מזכירה
מעסיק
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
שליטה ברוסית
|
מס' משרה: 23
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכירת תפעול
משרה בלעדית ל Jobnews
חברת השמה
|
ת. עדכון 01/07/2020
|
|
מזכירת תפעול:
התפקיד כולל מתן מענה אדמיניסטרטיבי למספר מנהלים במערך התפעול (מנהלי מחלקות ואגפים, מנהל א.איכות, מנכ"ל) ניהול יומנים, הכנת מצגות (עברית ואנגלית), ניהול תרשומות דיון בישיבות, מעקב משימות, ניהול ידע (תיוק, הפצת מידע וכד'). ניסיון אדמיניסטרטיבי בכיר (סמנכ"ל/ מנכ"ל), 5 שנים לפחות-חובה! מגורים בין נתניה לזכרון יעקב-חובה! ניידות-חובה! עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)-חובה! (שפות נוספות-יתרון) Excell+POWER POINT ברמה גבוהה! בגרות מלאה-חובה! תואר ראשון-יתרון משמעותי! יכולת טובה להניע ולתקשר עם עובדים. יכולת עבודה בסדר וארגון מופתי. יסודיות ושיטתיות, אמינות, דיוק, אסרטיביות, רצינות, תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואדיבות, יכולת עבודה בתנאי לחץ. יכולת לעבודה במשרה מלאה (8:00-16:30).
|
מס' משרה: 3014
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת משרד
חברת השמה
|
ת. עדכון 30/06/2020
|
|
לסופר מרקט בחולון דרוש/ה מנהלת משרד לניהול של החשבונות, אדמיניסטרציה והקלדת תעודות. ניסיון קודם בתחום הקמעונאות- חובה. ידע וניסיון בתוכנת קומקס- חובה. יתרון למנהל/ת חשבונות. מוסר עבודה ויכולת לעבוד תחת לחץ- חובה. ראשון עד חמישי, שעות 8:00-15:00. שישי לסירוגין. אפשרות לגמישות בשעות. קו"ח יש לשלוח למייל info23@cvpool.co.il פרטים נוספים בטלפון מספר 03-6207373 – לבקש את אורטל. נא לציין מספר משרה 19474.
|
מס' משרה: 19474
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית.
חברת השמה
|
ת. עדכון 30/06/2020
|
|
למשרד ברמת גן העוסק בהשקעות נדל"ן בארה"ב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית. המשרה כוללת: ניהול קשרי לקוחות עם משקיעים בחו"ל. קשר שותף ורציף עם השותפים בארה"ב, קביעת פגישות, ניהול לו"ז מנכ"ל החברה, ניהול שוטף של המשרד. דרישות המשרה: אוריינטציה עסקית ומכירתית, ניסיון מוכח בניהול אדמיניסטרטיבי יתרון משמעותי לרקע במשרד נדל"ן. חובה ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות . אנגלית ברמת שפת אם, התכתבויות במיילים, קשר עם לקוחות בחו"ל. אמינות, רצינות, אחריות, אדיבות, תודעת שירות גבוהה. משרה מלאה א'-ה' שעות 08:30-16:30 ישנה גמישות בשעות נוכחות במשרד. נכונות לעבוד מידי פעם בשעות ערב/לילה מהבית בשל הפרשי השעות עם ארה"ב. זמינות מידית הכרחית! תנאי שכר טובים למתאימ/ה.
|
מס' משרה: 19692
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מנהל/ת משרד בתל אביב.
חברת השמה
|
ת. עדכון 12/04/2020
|
|
דרוש/ה מנהל/ת משרד בתל אביב. התפקיד כולל קבלת קהל, מענה טלפוני, תמיכה במחלקות מכירות, שירות והנה"ח ועוד. משרה מלאה +, עבודה קשה ומאומצת, שכר גבוה. למצטיינים/ות ונהדרים/ות בלבד!!! עבודה לטווח ארוך באווירה משפחתית. קורות חיים למייל לחברת cvpool המלצות קודמות נדרשות in@cvpool.co.il נא לציין מספר משרה 963.
|
מס' משרה: 963
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
פקיד /ת לוגיסטיקה / שירות
משרה בלעדית ל Jobnews
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/02/2019
|
|
משרה 1: פקיד / ת מחלקת לוגיסטיקה: ---------------------------------------------------------- לחברה מובילה באזור תעשייה בלוד, דרוש /ה פקיד /ת לוגיסטיקה בעל /ת ניסיון קודם בתפקיד דומה. התפקיד כולל: מעקב יומי לגבי האספקות שבוצעו והתאמתם לתעודות המשלוח מול הלקוחות, קבלת הזמנות מלקוחות החברה. -נדרש ניסיון בתוכנת פריורטי- חובה. -חובה רכב לצורכי הגעה עצמאית. -נא ציין בגוף המייל ’אדמינ’- לוגיסטיקה’. -חובה לציין בגוף המייל דרישות שכר, פניות בלא ציון דירותש שכר לא תענינה.
דרישות: משרה 2: פקיד /ת מחלקת שירות: ------------------------------------------------------ לחברה מובילה, באזור התעשייה הצפוני בלוד, דרוש /ה פקיד /ת שירות בעל /ת ניסיון מוכח בשירות לקוחות, יכולת תפקוד תחת לחץ , יכולת ביטוי והעברת ידע ומידע ללקוח, מענה טלפוני ללקוחות החברה. - נדרש ניסיון בתוכנת פריורטי- חובה. -נא לציין בגוף המייל ’אדמינ’ - שירות’. -נא לציין בגוף המייל, דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה!
|
מס' משרה: 1
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת מנכ"ל.
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/02/2019
|
|
למפעל תעשייתי באזור אשקלון, דרוש/ה: מזכיר/ת מנכ"ל. משרה מלאה, א-ה, 8.00 - 17.00. ניהול יומן, תיאום פגישות, ארגון ישיבות, בנית מצגות והכנת החומר לישיבות,מענה טלפוני, תיוקים, טיפול בפרויקטים אדמיניסטרטיביים וביצוע מטלות משרדיות. דרישות: תואר ראשון – יתרון משמעותי. ניסיון במזכירות לפחות 3 שנים. שליטה מלאה באופיס. ניסיון בניהול יומן OUTLOOK מרובה משימות - חובה! אנגלית ברמה טובה (דיבור ותכתובת). ניסיון בבניית מצגות POWER POINT - יתרון מגורים - אשקלון והסביבה הקרובה.
קורות חיים יש לשלוח לעידן- ytaron@ytaron.co.il אתר אינטרנט- www.ytaron.co.il חפשו אותנו בפייסבוק- www.facebook.com/ytaron.enoshi
|
מס' משרה: 2256
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מנהלת לשכת מנכ"ל/עוזרת אישית.
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/02/2019
|
|
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים באזור חולון, דרושה: מנהלת לשכת מנכ"ל/עוזרת אישית. ניהול לשכת המנכ"ל, ניהול יומן, קביעת פגישות, ארגון ישיבות, הכנת מצגות וחומר לישיבות, אירוח, ניהול טיסות לחו"ל ומלונות של ההנהלה, טיפול במשאבי אנוש ורווחה, רכש משרדי , ניהול פרויקטים. דרישות: תואר ראשון - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה מאוד - דיבור , תכתובת, הבנת הנקרא ניסיון בניהול לשכת מנכ"ל/מזכירות בכירה חובה - ניסיון בניהול יומןOUTLOOK. ניסיון בארגון נסיעות עסקים לחו"ל - טיסות , מלונות, פגישות ניסיון באירוח (מחו"ל בעיקר) ניסיון בגיוס עובדים ורווחה - יתרון משמעותי.
קורות חיים יש לשלוח לשירן- ytaron@ytaron.co.il אתר אינטרנט- www.ytaron.co.il חפשו אותנו בפייסבוק- www.facebook.com/ytaron.enoshi
|
מס' משרה: 2244
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת מנכ"ל והנהלה
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/02/2019
|
|
לחברת תקשורת מובילה במרכז דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה לעבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול לו"ז של מנכ"ל וסמנכ"ל ומתן תמיכה למנהלים בכירים בחברה. חובה ניסיון כמזכיר/ת הנהלה של לפחות שנתיים, הופעה ייצוגית, פילפל/ית, חייכנ/ית, דינאמי/ת, ראש גדול, שליטה מלאה בכל יישומי האופיס, מיילים ואינטרנט, אנגלית ברמה טובה. העבודה במשרה מלאה א' - ה' 09:00-18:00. שכר גבוה ותנאים מעולים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.
|
מס' משרה: 6665
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה פקיד/ה.
חברת השמה
|
ת. עדכון 11/02/2019
|
|
לחברת בניה ושיפוצים בגבעתיים דרוש/ה פקיד/ה.
התפקיד כולל:מענה טלפוני ללקוחות ועובדים ,ניהול חשבונות בסיסי, עבודה מול ספקים ,גביה והפקדות , ניהול משרד ופקידות כללית .
ידע במחשב אופיס וורד ואקסל .
ימי עבודה א'-ה' , שעות עבודה 8-16 .
תנאי שכר טובים למתאימ/ה.
קורות חיים למייל: saritjobs2@gmail.com
למשרה מספר 5930.
|
מס' משרה: 5930
סוג משרה:
איזור:
תפקיד:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|